zaterdag 5 september 2009

Heideloop ERMELO

Zaterdag 5 september:

Na een keurige uitslag vorige week was vandaag de heidenloop!

Na afgelopen week goed rekening gehouden te hebben met voeding ging ik experimenteren met de sportdrank van powerbar en de ride shots.

S morgens een bord Brinta en 2 bananen....daarna de sportdrank en 1 lekkere gum van powerbar. Precies zoals de voedingsdiëtiste voorgeschreven had. Bij de start voelde ik mij super!Ik liep verschrikkelijk hard weg en kon het bijna volhouden tot het eind!De hele wedstrijd kon ook niemand bij mij in de buurt blijven. Ik had blijkbaar weinig moeite met het loodzware parcours.Ik liep zelfs een Pr 35.12 en had meer dan 1 minuut voorsprong!Geweldig dit had ik niet gedacht...De grens naar de 34 minuten komt wel heel dichtbij...

Nu ik dit typ vraag ik me alleen af of het nu door de voeding komt, of door het aantal dagen goede rust voor de wedstrijd...

Maar 1 ding weet ik zeker ik ga het de volgende wedstrijd niet anders doen!

Koen

2 opmerkingen:

  1. Hi Koen,

    Gefeliciteerd met je 1e plek bij de Heideloop. Ik wil ook wel eens met die dietiste van je praten. Maar ik geloof dat het niet alleen de voeding is. Het juiste trainingschema van Henk volgen doet dus ook wonderen. Ga zo door.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prima resultaat, je doorkomst op de 5km was indrukwekkend ( misschien iets te snel??). Gefeliciteerd met de overwinning in Ermelo!

    Wordt de hoogste tijd dat we een keer dezelfde afstand lopen bij een wedstrijd.

    BeantwoordenVerwijderen