zaterdag 29 augustus 2009

Ketelhavenloop!!

Ketelhaven!!

Na maanden geen 10 kilometer meer gelopen te hebben eindelijk weer eens een wedstrijd!Ik vertrok rustig maar liep al met de eerste 4 mee!

Na 1 kilometer moesten er meteen 2 af!De hele wedstrijd heb ik samen met mijn medevluchter op kop gelopen!Al zijn pr s waren net iets sneller dan mij!Dit was voor mij maar een trainingswedstrijd dus heb de hele wedstrijd gemaakt en tot 3 keer toe gedemarreerd!Steeds kwam hij terug en in de laatste kilometer trok hij door en liet ik het lopen.Op 7 seconden werd ik 2de in een tijd van 35.44.Niet slecht voor iemand die deze week verschrikkelijk veel uren gewerkt had en beetje vermoeid aan de wedstrijd begon.Maar ik weet het zeker ik kan nog sneller....

1 opmerking:

  1. Hoi Koen,
    Gefeliciteerd met je 2e plek en goede tijd!
    Ik volg je prestaties en lees je weblog.
    Je hebt me een keer gesproken, na afloop van de Loko Wisentloop, toen jij je pr liep en ik net onder de 40 minuten.
    Ik woon ook in Zeewolde
    hartelijke groeten

    Ludger Stuijt

    BeantwoordenVerwijderen