zondag 20 september 2009

WINNEN THUIS IN ZEEWOLDE!!


Als 1 van de doelen in 2009 zou ik graag de wolderwijdloop willen winnen!Nou dat is gelukt! Jammer genoeg niet in de tijd wat ik gehoopt had maar ach winnen is winnen..35:50 was de tijd.

Vanaf kilometer 1 wist ik dat als er geen rare dingen gebeuren dat ik wel zou winnen. Na een vlot begin zag ik dat mijn gaatje met Melchior v/d Pol

niet groter was dan 30 meter. Langzaam gas terug en tot kilometer punt 6 volgen. Precies na het keerpunt versnelde ik. Ik liep er gemakkelijk van weg.

Na kilometer punt 7 merkte dat het zo warm was dat ik het tempo niet door kon trekken. Daaag 34er.....Dan maar rustig uitlopen en geen gekke dingen doen. Elke keer als Melchior bijna aanhaakte versnelde ik weer.

Hij had het zeker moeilijker dan ik maar mentaal en door de hitte(25 graden)wilde het niet harder..Zonder echt kapot te gaan toch gewonnen..

Toch diep respect voor Melchior want die man heeft in zijn jongere jaren echt hard gelopen...En van die tijden kan ik nu nog van dromen...

Toch baal ik wel een beetje want tja dat echte gevoel dat het goed ging had ik niet. Dan maar op karakter!

En dan op het einde nog op het podium met mijn club genote Melanie.

Hopelijk als er een foto in de krant komt dat deze vele malen leuker is dan die na de Heideloop.....dat was om te schamen...



1 opmerking:

  1. Mooie overwinning weer Koen, begint eentonig te worden weer een 1e plaats ;-). Gefeliciteerd!

    Die (snelle)tijden van Mechior komen nog wel. Je bent , net als ik , een laatbloeier en er zit nog veel progressie in!

    BeantwoordenVerwijderen