maandag 5 oktober 2009

IN SUPER VORM NAAR AMSTERDAM

Na een stevige wedstrijd/trainingsperiode de generale repetitie voor het hoofddoel van dit seizoen...Halve marathon van Amsterdam!Na een trainingsweek van meer dan 110 km wilde ik kijken wat ik precies kon op een langere afstand. Ik heb dus een 15 km wedstrijd gelopen op het Flevo on ice parcours in Biddinghuizen. Deze was georganiseerd door de vereniging waar ik lid van ben..loopgroep 2000.Bij de start besloot ik maar meteen met Randy Hendriks mee te gaan. 1 km ging in 3.08 erg hard voor een 15 km...Maar het rare was dat ik niks voelde aan mijn benen! Ik zat nog te overwegen om naar de kopgroep van de 5 kilometer te lopen..Maar ja 15 km is een heeel eind. Na de eerste 5 kilometer nam ik maar het heft in handen. Ik liep zonder dat ik het door had weg bij Randy.Ik keek nog even achterom en hield in maar hij kwam niet aansluiten.Toen besloot ik maar door te gaan en mijn eigen tempo te lopen en bij de finish was de voorsprong meer dan 1 minuut!Mijn tijd 53,48 Ik was zeer tevreden..Moet ik dan toch nog sneller inzetten dan 1.16 in Amsterdam?.Nu uitrusten en rustig trainen...Ik kan niet wachten tot Amsterdam..


2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd mooie overwinning en dat met die wind knap!

    Sneller dan 1:16 inzetten pff wel ambitieus... in ieder geval vasthouden tot de Zandenplasloop die vorm dan kun je mij er aflopen (alhoewel ik dat niet makkelijk zal toelaten ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen