zondag 12 december 2010

WK Powerman


Iedereen weet ondertussen dat ik aardig kan hardlopen.Ik win af en toe wat wedstrijdjes en de tijden zijn redelijk alleen landelijk is het nog niet genoeg.Wat weinig mensen weten is dat ik ook heel behoorlijk kan fietsen en zeer goed kan klimmen. Met deze combinatie zou ik als ik een beetje hard train op de fiets een landelijke subtopper zijn op Duathlon gebied. Nu vindt er elk jaar het WK Duathlon plaats in Zofingen (Zwitserland). Dit vindt midden in de bergen plaats en daar voel ik me altijd zeer op mij gemak. Daarom heb ik besloten om op 4 september 2011 deel te gaan nemen in Zofingen en een poging te wagen om een WK medaille te pakken in mijn age group. Hiervoor moet ik 10 km lopen, 150 kilometer fietsen en tot slot weer 30 kilometer lopen. De specifieke fietstrainingen voor de Duathlon ga ik oppakken direct na de marathon van Rotterdam. Als voorbereiding op het WK in Zofingen ga ik misschien deelnemen aan een wereldbeker wedstrijd in Duitsland genaamd: Powerman Falkenstein op 22 mei 2011.Na Zofingen richt ik mij waarschijnlijk weer helemaal op het hardlopen. Momenteel word mijn tijdritfiets opnieuw opgebouwd en gespoten en kan ik gaan beginnen aan de voorbereiding voor deze mooie ervaring.

1 opmerking:

  1. Nice, dat is nog eens een uitdaging.
    Heel veel succes met je voorbereidingen en nog gefeliciteerd met je parcours record in Zeewolde.

    BeantwoordenVerwijderen