zaterdag 25 september 2010

Joop zoetemelk

Ik voel mij een beetje Joop Zoetemelk dit seizoen.
Heel veel ere plaatsen maar winnen....
Vandaag was er weer 1 gewoon te goed.Hans Lindeboom was zijn naam.
Na de start  ging ik rustig van start omdat er een hoop wind op de dijk stond en daarom zocht ik een lekker groepje op.Na 3 kilometer lekker ontspannen gelopen te hebben en de nummer 1 van de wedstrijd ver uitliep
versnelde ik uit het groepje van 6 om het gaatje nog te dichten.Iedereen sprong in mijn rug en dacht waarschijnlijk laat hem maar met z'n niet al te mooie hoofd lekker tegen de wind beuken.Ik stopte meteen en Rik versnelde door!Ik was de enige die makkelijk kon volgen,en we liepen wat in op de koploper.
Bij het keerpunt hadden we de wind schuin mee en konden we het tempo hoog houden.Ik liep zo makkelijk!
Maar bij kilometer 8 kreeg ik een vreselijke steek in eens.Ik moest Rik laten gaan en liep werkelijk te zwalken op de weg.Zo soepel als het ging moest ik  in eens maar hard werken om nog een beetje een tijd neer te zetten.35.08 was het uit eindelijk.Ik voel duidelijk dat ik steeds sterker ga lopen maar ben er nog niet.
Nog 1 maand en dan moet ik toch wel structureel in de 34 minuten lopen!Het lopen tot 8 km ging in ieder geval heel soepel!

1 opmerking:

  1. Een mooie voorbode voor de Zandenplasloop dat je er door mij af bent gelopen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen