dinsdag 16 juni 2009

prijsuitreiking

Na de wedstrijd van zondag de halve marathon kreeg ik vandaag een telefoontje van de organisatie! Zij boden hun excuses aan voor de fouten bij de prijsuitreiking!Hier stond ik op het podium met 5 andere lopers en ze wisten niet meer hoe het zat!Ook was ik nergens voorgekomen bij de uitslagen, en later stond dat ik als recreant was ingeschreven. Ook omdat ik een licentie heb had ik zeker recht op een prijs! Alleen iemand anders ging met mijn prijs er mee vandoor op het podium terwijl hij als 8ste gefinisht was!Nu kreeg ik te horen dat een doos onderweg is.Dus ben benieuwd!Vandaag na 1 week niks gehoord te hebben kwam er wat binnen... het was alleen 1 mooie fles rode wijn!Op het podium kregen de andere winnaars bloemen,shirts ,bonnen en een fles wijn!
Maar daar gaat het mij niet om,het was leuk om te weten dat ze mij nog niet vergeten waren..
Groetjes koen

2 opmerkingen:

  1. Hoi Koen, gefeliciteerd hoor je was echt nr 2 in Amersfoort, en in een prima tijd. Mooie webblog hoor, wil je bij ons op de running2000 site, met naam en linkje dat kan hoor. Dan kan iedereen je vorderingen bekijken. Ik hoor het nog wel van je, groeten Alie Mentink.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Koen, wat leuk om je via deze manier te kunnen volgen. Wij blijven ook lekker hardlopen alleen een niveautje daaronder haha ... tot gauw bij de volgende BBQ .. Trots op je!!! groetjes, Stefan en Elvira

    BeantwoordenVerwijderen